Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Very40
Hallå alla Volvofolk. Jag är helt ny här på forumet. Har njutit och botaniserat i furumet här några dagar. Helt underbart det här!
Jag hade en V40 2.0T-1999 till för ett tag sedan. Då hände det som inte får hända. En lastbil kom och smällde in i aktern. Ni kan tänka er min förvåning när jag tittade ut från fönstret och såg min bil bokstavligen flyga förbi. Det blev bara skrot och jag fick pengar till en ny av försäkringsbolaget.
Så jag stack iväg och skaffade en likadan 04 Classic istället. Ett fynd skulle jag säja. Tur i oturen för på gamla volvon höll koppling, motorfösten, bussningar, ECC mm på att säga upp kontraktet. Jag ville bara skicka lite bilder på nya fina kärran.

http://www.artemeleus.com/V40/index.html :D vol:-)
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
haha, kanske borde parka bilen på motorvägen i lycka om en ny bil xD

snygg bil och hemsida också ;)
Användarvisningsbild
av Very40
Tack Silver.Swe.

Ja som sagt så blev det ju en hel del att lägga emellan. Jag menar den förra hade gått 230.000 km och denna har gått 42.000 km.
Det var dock på tiden eftersom jag flyttat utomland och var tvungen att sälja den svenskregistrerade bilen. Att registrera här i Finland kostar MULTUM och ganska svårt är det att sälja en bil i Sverige när man inte bor där.
Ett tag här blev jag misstänkt för att ha fixat till detta. :roll: Neeej nej inget sånt!
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]