Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Kompe det styvar upp karossen rätt duktigt. Vet flera som införskaffat sådant och pratar om stor skillnad

Mitt ligger ju som ni ser på köksbordet och där gör det inte så mycket nytta utan retar mest bara sambon :)

Klart man kan tillverka själv. Men Volvo orginal är alltid volvo orginal. Prylbög kanske man kan kalla mig ?
Användarvisningsbild
av Kompe
Skriv en rad sen när du monterat det och provkört :D Vill veta om det är värt 1000-1500:- Om bilen håller sig bättre på vägen osv. :)
Användarvisningsbild
av Nilaya
Dalmans skrev:Åhj jag har vårkänslor i finvädret...
bli inte förvånade om det inom kort ändras i rubriken från [Vinterdvala] till [Goodmorning sunshine] eller något.

Måste få ut å ratta R snart :)
+1
Användarvisningsbild
av Dalmans
Bild

Kunde inte hålla mig längre än att kasta in lite nytt grejs under huven

- Volvo orginal Fjäderbensstag
- Volvo orginal kolfiberkåpa (hade dock inte med mig rätt torx så den ligger bara löst uppepå här :???: )
- Noname kolfiberkåpa till gasrulle
- Oljelock
- BSR Filteravskärmning och filter

Hade tänkt ta mig en liten sväng på byn och tankat och lite så, men nycklar och batteri låg kvar hemma :evil:
dröjer dock tills den ställs på, men snart tar jag iallafall hem den till mitt garage hemma så jag kan finlira lite innan säsong!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

Det är egentligen enligt lag förbjudet m[…]

Min far har också råkat ut för n&[…]

Jag har plötsligt fått ett fel under f&[…]

V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju v[…]