- tor 26 jan 2012, 17:52
#611753
Till Umekille: Denna bil har LH Jetronic 2.4 och vevaxelgivare, det var LHJ 2.2 som hade Hallgivare.
Till Baikal: Kontroll av förvärmningsanordningen. Avslagen tändning. Ohmmät mellan de vita kablarnas stift i kontaktstycket. Vid varm motor skall det vara runt 13 Ohm och vid kall motor runt 3 Ohm.
Mvh GK
Till Baikal: Kontroll av förvärmningsanordningen. Avslagen tändning. Ohmmät mellan de vita kablarnas stift i kontaktstycket. Vid varm motor skall det vara runt 13 Ohm och vid kall motor runt 3 Ohm.
Mvh GK
När allt möjligt är uteslutet kvarstår endast det omöjliga som möjligt !!
Vilket bevisar tesen att " INGENTING ÄR OMÖJLIGT "
Vilket bevisar tesen att " INGENTING ÄR OMÖJLIGT "