Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anders41
De verkar som Volvo inte tillverkar eller säljer den, utifrån den information jag lyckats luska fram nu på nätet!
Så de blir väl till att försöka hitta en fräsh f.dator som är anpassad till min årsmodell, om de nu inte är nån här på forumet som har en liggandes och vill få in en slant?
anders41 skrev:De verkar som Volvo inte tillverkar eller säljer den, utifrån den information jag lyckats luska fram nu på nätet!
Så de blir väl till att försöka hitta en fräsh f.dator som är anpassad till min årsmodell, om de nu inte är nån här på forumet som har en liggandes och vill få in en slant?
Adapterkabeln finns fortfarande att köpa på Volvo fast det är beställningsvara och kan ta några dagar innan dom får hem den.
anders41 skrev:De verkar som Volvo inte tillverkar eller säljer den, utifrån den information jag lyckats luska fram nu på nätet!

Jag har annars en Färddator med infoknapp från en 93:a till salu.
av anders41
Jaså, de låter ju bra!
Har hunnit lägga ett bud på en komplett färddator på tradera, förlorar jag den budgivningen så ska jag kolla med den lokala Volvo handlaren!
Stort tack för tips och råden.

Anders

Tack för svaret. Det hade inte jag noterat. V[…]

Råd vid punktering

@OlofEmanuel , Prova att använda bilens komp[…]

Sen kan du ju prova att bygla bränslepumprel&[…]

Du har ingen cirkulation där med dieselvä[…]