Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hollan
även om du hittar en komplett värmare för hyffsat pris på skroten så är det ganska mcke jobb och framförallt så kostar mjukvaran till tidursfunktionen nästan 3000:-
så om du gör jobbet själv och har tur på skroten så tror jag att du inte kommer under 6000:- innan allt fungerar
Användarvisningsbild
av Vojje
o0kungen0o skrev:Det varkar inte vara vanligt på bensin bilar att ha detta.
En bensinare skapar sin egen värme, medan en diesel knappt blir fesljummen.
Ska man då ändå ha en värmare, som i en diesel, är det klart en god ide´ att också använda den som parkeringsvärmare.
Användarvisningsbild
av Vojje
o0kungen0o skrev:men får se om jag installerar en bensin värmare. för det hade varit gött. komma utt och det är varmt i bilen.
Pelletskorg :idea:
av TomasL
Jag bara säga att det är riktigt trevligt men bränsledriven värmare.
Har det i min bensinare. Man blir ju inte avundsjuk direkt om det t.ex snöar mycket och bilen är helt ren från snö vart man än står.
Har även fjärrstart och med den kan man se kupétemperatur och på sommaren kan man bara köra igång kupéfläkten om man vill ventilera ur kupé lite innan man ska åka ivär om den stått i solen.
Användarvisningsbild
av Vojje
TomasL skrev:Jag bara säga att det är riktigt trevligt men bränsledriven värmare.
Har det i min bensinare. Man blir ju inte avundsjuk direkt om det t.ex snöar mycket och bilen är helt ren från snö vart man än står.
Har även fjärrstart och med den kan man se kupétemperatur och på sommaren kan man bara köra igång kupéfläkten om man vill ventilera ur kupé lite innan man ska åka ivär om den stått i solen.
Vekis :lol:

Hoppas att någon vet exakt var den sitter oc[…]

Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]