- ons 20 sep 2006, 22:12
#61207
Tjena! Jag har precis köpt en v70N 2,4T AWD-01 som jag skulle vilja byta växellådsolja på. Hur går man till väga och vilken olja använder man??
Moderator: Moderatorer
Använd ozongenerator , den tar bort allt.....[…]
Får nog följa kabeln, nu kommer jag ih&[…]