En Volvo går så långt som den blir skött och ompysslad tror jag. :D
Slutar man serva den, då går den inte så länge till heller.

65 000 mil är en bit. :D
Mvh/ Adde
Moderator: Moderatorer
GT-mannen skrev: Samtidigt hade en polare en 245 T D5 (Transfer med D20, importerad från Finland) som hade passerat 210.000 mil. Båda dessa bilar har upphört att existera sedan flera år tillbaka.
/Håkan
GT-mannen skrev:Hade för tio år sedan en 240 GLT -84 som när jag köpte den hade gått 125.000 mil. Tre år senare när jag sålde den hade den precis passerat 130.000 mil.Dessa miltal är respekt! :D
Samtidigt hade en polare en 245 T D5 (Transfer med D20, importerad från Finland) som hade passerat 210.000 mil. Båda dessa bilar har upphört att existera sedan flera år tillbaka.
/Håkan
Addekarlsson skrev:Jajamensan. :D Här är förresten en bild på GLT:n. Bilden togs två dagar efter inköpet. Karossen var faktiskt helt rostfri. Det var dock inte golvet efter första vintern så det fick bytas (gick på 2.000 kr för både arbete och material).GT-mannen skrev:Hade för tio år sedan en 240 GLT -84 som när jag köpte den hade gått 125.000 mil. Tre år senare när jag sålde den hade den precis passerat 130.000 mil.Dessa miltal är respekt! :D
Samtidigt hade en polare en 245 T D5 (Transfer med D20, importerad från Finland) som hade passerat 210.000 mil. Båda dessa bilar har upphört att existera sedan flera år tillbaka.
/Håkan
Mvh/ Adde