Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Provocative
oldtimersmc skrev:Det är inte så sabla bökigt att lossa på dörrsidan och testa med att smörja.
Åk till biltema och köp deras stora "teleskoptandläkarspegel" och en bra pannlampa.
Dörrsidornas klipps lossar du genom att trycka i "vårtan på tutten" om du fattar vad jag menar sedan så behöver du en satts torx nycklar.
mjo... Men kolla termometern. Måste till södra Östergötland eller OK för att få tak över huvudet. Det är ju KALLT (vek kille)
av oldtimersmc
*LoL* åk in på "höjdgatan" eller Voxnäs där e re varmt i ödeshög så är det rena rama sibirien ( ingen Värmlänning kan föreställa sig en riktig vinter på östgötaslätten) har testat= FETT FETT.
Snödrivor kontra snödrev = 40cm kontra 700cm typ har bott i hela landet men aldrig sett mer snö än grisvintern på 70- talet nere på slätten "Gud bevare mig för västgöta slätt och skänninge rätt". :D
och som jag brukar säga till min bror som sitter i Cloettarullen "LHC är laget utan G..D" :D

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Det låter som ett klassiskt problem med minn[…]

Jämfört olika försäkringsbola[…]