Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Siktar på en MY13, så tidig som möjligt. Vet någon när MY13 kommer? Har ju varierat väldigt mycket mellan åren när en ny årsmodell kommer... vet någon lev.tid för en V70II MY12... kanske man kan hinna få en MY13 före sommarens slut../PH
Pratade med min säljare, han trodde det var v20 som gällde får prodstart, som vanligt?. Han hade dock inte hört ett pip om ev nyheter.
och vad blir det för motor denna gång? inte T4 väl?
Vem ska man muta för att stå först på bandet då?
Vad blev det då? En ny XC70 D5?
Å grattis!! :)
Tyvärr är det instrument som ska visa hur det går med bilbyggandet rätt trubbigt.
Jag fick bara:
"nu börjar vi bygga din bil"
och
"nu är din bil klar och skickas till åf som kontaktar dig"
PH
perhall skrev:Tyvärr är det instrument som ska visa hur det går med bilbyggandet rätt trubbigt.
Jag fick bara:
"nu börjar vi bygga din bil"
och
"nu är din bil klar och skickas till åf som kontaktar dig"
PH

Ok! Nu blev jag lite besviken. Det ser ju i alla fall ut som om Volvo lagt upp till en liten spänningsshow med nio olika steg bilen ska igenom på den sidan man fått inloggning till i "MIN VOLVO". :(

Men man får vara glad åt den nya bilen. Största nålsögat är ju oavsett passerat (godkännandet till investeringen av den bättre hälften). :-DD

Peter

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]