Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av kamilenski
vem ska skotta fanstyget?
av kamilenski
Och den behöver ingen bakom? :P
av PTV
Det negativa med snö för trafikanterna är ju att stora delar av vägnätet förvandlas till en enda stor saltlake.Det positiva med mycket snö är att även saltbilarna kör fast. :D
av llesrof
CrossCountry-väder :lol:
av Volvo264GLE
llesrof skrev:CrossCountry-väder :lol:
Var -20 hemma idag vid 6-tiden - 5 just nu. Någon decimeter med snö.. Det som är lite mysko är att om man åker två mil söderut så ser man det slagna gräset på åkrarna sticka upp ur snön. Dvs. där är det bara några centimeter :P
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Riktig vinter har vi haft nu ett par veckor, snödjupet ligger väl på 50-80cm här i norr.

- 28 grader är den kallaste temperatur jag sett denna vinter

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
Härligt drygt 1 dm snö har det fallit på kvällningen och det fortsätter snöa. Ska sladda hem med bilen snart :D
av matzen10
Nexus skrev:Härligt drygt 1 dm snö har det fallit på kvällningen och det fortsätter snöa. Ska sladda hem med bilen snart :D
Första gången jag blir avis när någon säger så :!: Här har det bara kommit 3 cm..
Så totalt har det kommit (och smält bort) 2+2+3 centimeter.
Tur man investerade i en snömaskin för 10`, haha... Å andra sidan är jag genuint glad åt snöbristen men jag hade verkligen ställt in mej på att ge moder natur en feting tebax för de 2 föregående vintrarna med mycket snö och utomjordiska drivbildningar. Hade dessutom planerat ett mindre "vallningsprojekt" åt grannen :lol: . Men vintern e ju inte slut ännu, hehe...

/M10
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Just när jag trodde våren var kommen så blev det såhär idag :-O)

Bild
Bild

Hur har ni det i övriga landet?

/Kalle
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 190

Gör som KalleJ säger för att kunna […]