Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av snusarn
E d bara jag som upplever att sidan har blitt så mycke mer seg sen några dagar tillbaka, när sidan väl visats så går d bättre sen.
Användarvisningsbild
av Brainy
Hej,

jag har inga problem. Men har andra samma problem så säg till.

Tyvärr så stöttes det på lite för mycket patrull vid serverbytet i helgen så vi ligger fortfarande kvar på gamla servern och gamla linan.
Men vi har en tidsfrist iom att avtalet på den gamla servern snart löper ut så det kommer snart.

mvh
Anders
av snusarn
i 3 av 5 ggr som jag bara försöker ta mig in på forumet så funkar det inte står bara och tuggar.
När jag väl e inne så funkar det rätt ok.
av llesrof
Kör du Internet Explorer 9? Jag har märkt att många sidor bara står och tuggar och att rätt många har problem med detta. Det fungerar om man uppdatera med F5 eler klickar påmlänken igen. Bara för sakens skull... testa en annan webbläsare, till exempel Google Chrome och se om den gör likadant.
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Verkar som om det är inladdningen av annonser som segar.

Mvh GK
Användarvisningsbild
av White
Stundom är det allt en liten aning segt för mig med, men upplever det mer när jag är "inne" på forumet faktiskt, men det är går lite i
vågor. Inget jätte problem för mig ännu i alla fall, jag har varit med om betydligt segare forum.
av snusarn
llesrof skrev:Kör du Internet Explorer 9? Jag har märkt att många sidor bara står och tuggar och att rätt många har problem med detta. Det fungerar om man uppdatera med F5 eler klickar påmlänken igen. Bara för sakens skull... testa en annan webbläsare, till exempel Google Chrome och se om den gör likadant.
tror d iofs. men d hade jag innan d börja sega oxå.
av snusarn
Har alltid haft en router ink. men idag koppla jag ur den , nu går d genast mycke bättre :) segar ibland men inte alls som förut.

Är det jobbigt att bli rättad när[…]

AC problem V70 2016 D3

Lite märkligt att reläet inte drar samt […]

Sedan kan tilläggas att vinstdrivande system […]

Brandt har ju olika orter är nog olika beroen[…]