Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
här händer det mycket :roll:

har dock blivit lite grejat med bilen :) tex, har den fått ett komplett avgassystem mm.

Bild
Bild

och mina bakdämpare var riktigt kassa så dom blev jag tvungen att byta ut :shock:
Bild
Bild

dålig bild men ny regbelysning har pärlan fått med 8)
Bild

sist men inte minst så har jag äntligen fått den tvättad..
Bild
Bild

Har införskaffat mig 2 st 745or -92 nu med. varav ena ska bli brukis istället för denna och den andra ska agera reservdelsbil då den har lite roligt innehåll :)
Användarvisningsbild
av dahlen
en 745a bortbytt, kommer bilder på nya bilen troligen imorgon, blev ännu en 240 -89 i sämre skick än denna. men besiktigad november ut så den kommer få rulla tills dess åtminstone :)
Användarvisningsbild
av dahlen
kan meddela lite vad som har hänt, den blå 240in har fått sig en varvmätare, har dock inga bilder på det.

Köpte en 745 -92 för ett tag sen. obess och hela köret..
Bild

Böt dock bort den mot en 240 -89 automat, ful men besiktad november ut. Kastade på mitt takräcke från min förra 240 och började planera vad jag ska göra med den, slutade med att den kommer rollas orange och få lite fjädrar mindre :twisted:

Bild
Bild
Bild

fick byta baklampor då dom som satt på var dassiga, hade ju ändå dom gamla till den blåa kvar :)

Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Snyggt med reflextejp, du borde kanske skaffa det till den blåe osse? :wink:
Användarvisningsbild
av dahlen
Dieselsmurfe skrev:Fränt med tak lasten :P
jo det är fint, är ju samma räcke som jag hade på denna :)

Bild
Kompe skrev:Snyggt med reflextejp, du borde kanske skaffa det till den blåe osse? :wink:
haha hade helt missat att det satt reflextejp på denna.. kommer nog få vara kvar men på den blå klarar jag mig utan ;)

lite status då:

blå 240, koppling näst intill tvärslut, börjar nog slira snart så den ska in i garaget för byte.

röd/blå 240 ser ut såhär just nu
Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
70 fronten ligger lite på is just nu, dåligt med cash sen brukar jag bilen dagligen, saknar fortfarande grill och framskärmar :)

Köpt färg som ska på den andra nu. även kapat fjädrarna fram. bak tänkte jag byta med den blåa för dom som sitter på denna känns lite hårdare. har lite rost som ska svetsas och rikta lite plåt så hoppas att jag får på färg snart :)

har lite bilder på gårdagens jobb med den fula bilen..

lätta bilen lite ;)
Bild

allt påhängt för att se om det blev bra, får duga tills jag fått ner den ibak med.. :D

Bild

hittade en fin dekal på spoilern fram med :)

Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
fostsätter väll med lite bilder på vad som har hänt nudå :)

tänkte skifta bakfjädrarna med den blåa för på den är dom lite för korta i jämförelse med fram. men när jag skulle lossa dom bakre på den röda så var "brickan" som håller fast dom sönderrostad så det blev bara att jag tog bort fjädrarna och det kom inte tillbaka några.. ska köpa nya fästen i veckan..
blev relativt låg bak 8)
Bild
Bild

Sen åkte den blå in för fjäderbyte, blev bra mycket bättre när den inte såg säckig ut ibak,
Bild

börjar närma sig lite färg på den "fula" nu med :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
Stolsrygg knakar/ låter

Det enda "problemet" jag märkt med […]

Jag får vänta ett tag, har inte hunnit […]

Fredag eftermiddag så provar här fö[…]

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. De[…]