Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TomasL
Du får gärna berätta vad det är för modell på bilen, v70 eller s60 (för jag antar att det inte är T25'n du menar :wink: )
av TomasL
sitter ett plastskydd med en liten nyckelsymbol på som du kan pilla bort så finns det ett lås att öppna med nyckeln.
av T25
Tack.. Tänk i dessa datortider, det är lättare att få ett svar över nätet än att hitta de i instuktionsboken. Kanske skulle jag böjt mig ner också :D Igen, tack. Nu är bateriet på plats
av kamilenski
Lånar tråden.

För ett år sen läste jag om en gubbe här, som hade samma problem med en V70 N. Tydligen fanns det okså enöppning till hö om regskylten. Kollade med min bil o det finns ett runt plats för öppningen. Men ej öppning! Mao bör man dra ut kablar plus o minus med dolt montering, så att kofferten kan öppnas vid behov då batteriet blir slut.
Användarvisningsbild
av hollan
jo eller så låser du upp förar dörren med nyckeln och öppnar motorhuven och kopplar på startkablarna på angiven plats som står i instruktionsboken
av kamilenski
hollan skrev:jo eller så låser du upp förar dörren med nyckeln och öppnar motorhuven och kopplar på startkablarna på angiven plats som står i instruktionsboken
Har du glömt vad händer efter 30 sekunder med låset?

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]