Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av martin1g
Tycker att vindrutespolningen står alldeles för lågt men det verkar inte som de går att justera? Nån som känner till en annan sort som man kan byta till? Gärna av den typen med två tydliga strålar istället för dimman som kommer nu. Biltemas vanliga typ är för små för hålen i huven.. (S80).
Jag bytte till biltemas igår som såg likadana ut som original. De passa perfekt och spola bra.

Satte på en volvo s60 02
Ja de har såna som är likadana - men det var just det jag inte ville ha, såvida de inte t.o.m är bättre än original, eller varför bytte du om de är likadana?
Niklas0123 skrev:Jag bytte till biltemas igår som såg likadana ut som original. De passa perfekt och spola bra.

Satte på en volvo s60 02
martin1g skrev:Ja de har såna som är likadana - men det var just det jag inte ville ha, såvida de inte t.o.m är bättre än original, eller varför bytte du om de är likadana?
Niklas0123 skrev:Jag bytte till biltemas igår som såg likadana ut som original. De passa perfekt och spola bra.

Satte på en volvo s60 02
Nae men ena spruta rakt upp mot himlen så fick jag syn på dessa på biltema 39 kr/par. Värt att testa tänkte jag. visst var de lite bredare än orginal men sprutade exakt som nya orginal :D

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]