Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ståhl
Riktigt fina former :wink:
Får väl tacka för det.

Dock börjar de bli en aning irriterande att bakhjulen tar i. Dags att sänka och banka ut skärmkanterna lite?

Och får se om det bli toppbyte i veckan eller inte. :roll:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Några av er kanske undrar vad som händer här, och kan med säkerhet säga att det inte händer någonting, än! :roll:

Bilen står mest still, idag var jag ut och starta upp den och varmkörde den.
Hade stått still sen nyårsdagen och allt vad kylarvatten heter hade frusit.

Har även krånglat en hel del med kokningar innan nyår, funderar på om jag lyckats skada någon slang till värmepaketet när jag var bakom och bökade för att få ner lådan.
Menmen, toppen ska ju av snart ändå, får väl fylla på vatten lite oftare än vanligt bara :wink:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Ja förfan.

Har förövrigt köpt på mig en hel hög med rör och böjar till 2,5" systemet.
Samt köpt på mig kamremssats och lite annat smått skit som behövs vid toppbytet.

Får se imorn om de finns nån plats i verkstan.
Användarvisningsbild
av Ståhl
Bild
Mycket man samlat på sig som ska i bilen..

Har även legat ute i snön hela jävla eftermiddagen och försöka få lös bakre kofångaren.
Har lossat alla bultar, även tagit ner hela dragkroken.
Men likfan vill inte kofångaren komma loss. Man kan känna att den är lös, men den vill fan inte komma ur balkarna.

Och inte blev det att komma in i garaget i helgen heller, får hoppas på att man får komma in under veckan.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]