Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Aha! Jag är inne på volvocars.se/leveransstatus eller något sådant :p den är iallafall nere! Så får ta mig en titt på den sidan du postade! Dumma ÅF och inte säga det till mig! Får ta de när jag kommer hem, safari på iPhone vill inte öppna länken.
Tack för infon! ska bli kul att se hur det går för min bil :)
RFL skrev:Kollade nyss och nu är den i status 5, trevligt :-)

Beräknad leverans v4, men sen är det montering av drag också..
Det går undan nu, kollade nyss och den är i status 7 nu.

Hämtade ut fruns V50 D2 Classic Momentum idag, känns som om vi gör världens rockad i bilparken just nu.
Hmm.. Fortfarande i status 1 med leverans V7 beställde ju i mitten av november som jag sa tidigare! Vet inte om man kan lita till 100% på Leveransstatusen :P men visst jag läste ochså att det tar olika tid för olika utrustning, jag har smetat den full med det mesta så det kan ju vara det som gör att jag får vänta! Segt, men den som väntar på något gott får ALLTID vänta för länge :D
Hmm...verkar som stormen gjort att dom slutat bygga bilar i Torslanda, hur lång tid skall det behöva ta :(
stoffe9 skrev:Hmm...verkar som stormen gjort att dom slutat bygga bilar i Torslanda, hur lång tid skall det behöva ta :(
Produktionen i Torslanda är stängd hela denna veckan (planerad). I Gent kör de på som tåget dock.

Min V60 Drive R-design är fortfarande i steg 1, beställd 19/12, beräknad leverans w1209.
RFL skrev:
stoffe9 skrev:Hmm...verkar som stormen gjort att dom slutat bygga bilar i Torslanda, hur lång tid skall det behöva ta :(
Byggs inte XC60:n i Gent?
Korrekt.
RFL skrev:
Byggs inte XC60:n i Gent?
Jo, men den skall pensioneras nu. Till förmån för en V60 D5 AWD, R-design.
Planerad leverans v 8....
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 45

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]