- ons 28 dec 2011, 00:46
Funderar på att någon ska polera skadan då det inte verkar vara någon plåtskada ( har inte orkat kolla skadan fullt ut). Ursäkta ett off topic inlägg men var bara tvungen att skriva av mig och det i vredesmod.
/Olyckan 2*stöld+1*inbrottsförsök och nu smitning på min 6månaders pärla som knappt lärt sig att gå (760 mil)
Reflection skrev:Ursäkta att jag lånar tråden men nu kom "brevet", någon körde igår in i förardörren och lånade lite lack :!: Ingen har naturligtvis lämnat en lapp. Att det sen ska kosta nästan 8000kr om inte trafikförsäkringen godtar det som en parkeringsskada känns sådär. Nu har jag faktiskt vittnen både före och efter skadan så man kanske slipper undan med 2200kr.Reflection skrev:Nu har jag ledsnat på att yttre tillbehör på bilen rymmer ”hemifrån” på nätterna.
TEXT..
quote]
Nu är det gjort, lackad grillram, lackade backspegelkåpor och lackade dimljusramar. Det jag är osäker på är om jag ska montera R-designemblemet på grillen.
Stöldrisken borde minska markant och jag tycker att det blev ganska lyckat, bifogar foton så att man kan se resultatet.
Nu kommer det väl en parkeringsskada där ingen ger sig tillkänna som ett brev på posten.
Funderar på att någon ska polera skadan då det inte verkar vara någon plåtskada ( har inte orkat kolla skadan fullt ut). Ursäkta ett off topic inlägg men var bara tvungen att skriva av mig och det i vredesmod.
/Olyckan 2*stöld+1*inbrottsförsök och nu smitning på min 6månaders pärla som knappt lärt sig att gå (760 mil)

- By PeterJV8