Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pergrein
dst02 skrev:aha ok, ser att du valt en oceanrace å summun, något mer roligt på bilen?
Ocean Race bygger på Momentum och Summum går ej att välja till utan man får plocka på delarna från det istället som el-stol, infällbara backspeglar m.m

Mccartney: Grattis till nya bilen...

Mvh
Per
av Mccartney
Utrustningen är denna:

Hi Tech paketet: High perf, Multimedia 7", Parkeringshjälp fram och bak, RTI, Sollucka, VOC

Option: Hastighetsberoende Servo, Keyless drive, Pers-com, Elinfälbara backspeglar, Elman förastol med minne, Nivåreglering automatisk

Tillbehör: Parkeringassistanskamera bak, Drag, Tröskeldekorer, vinterdäck:Continental Coda 215/65R16 XL CIC CECINO

samt Polestaroptimering.
av para
Snygg, men den står väl inte ute bland visningsbilarna?
av SweRonin
Mccartney skrev:DEM SKULLE TONA DEN DÄR OCH SEDAN TA IN DEN.

men dem måste väll ha nå annan plats dem kan ha din bil på inte kan dem ha den i saluhallen.
tänk dig ngn som går förbi din bil å repar hela lacken
av Cox
Ett litet tips, jag har fabrikstonat och håller med dig att det inte är mörkt nog när man har hund. Så jag köpte solgardinerna till min bil. Till lastutrymmet samt bakdörrarna är grymt nöjd med dessa. Sedan att dom kostar en bråkdel av en solfilm gör är en ren bonus :-)
av Mccartney
Cox skrev:Ett litet tips, jag har fabrikstonat och håller med dig att det inte är mörkt nog när man har hund. Så jag köpte solgardinerna till min bil. Till lastutrymmet samt bakdörrarna är grymt nöjd med dessa. Sedan att dom kostar en bråkdel av en solfilm gör är en ren bonus :-)
Tycker toning är snyggare o ger bättre resultat men tack för tipset. 8)
Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]

Extraljus

Jag misstänker att det borde fungera med n&ar[…]

Och de har noll erfarenhet inom litiumjonbatteri[…]

Hej När jag åkte med bilen dog den helt[…]