Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ticken skrev:Julgran? :roll:

/Ticken
Jaa... en tjock pinne i mitten med en massa mindre pinnar runt om som har gröna barr. Har för det mesta ett norr-söder läge; längst upp i norr finns det en stjärna och längst i söder finns granfoten där man återkommande bör fylla på vatten (obs! granfötter e inte känsliga för fotsvamp så det e lugnt). Ofta smyckad med glänsande kulor i varierande färger, glittriga band från topp till tå, polkagriskäppar och pepparkakshjärtan är vanliga saker som dinglar på de barrklädda pinnarna. Om du inte kan lokalisera den nu så lugn, när den hembrygda glöggen släpper taget om dej så kommer du se granen ;-). Du kommer hitta barr låångt in i nästa sommar som en evig påminnelse att det är dax att spara pengar till julklappar inför denna årliga händelse. :mrgreen: :-)-)
Ticken skrev:Ahhhhhh! Det är en sån alltså! Jag har inte förstått förrens nu vad det ska vara för mening med att släpa in ett träd inomhus.

/Ticken
Haha...

p.s. oss emellan, jag har heller inte förstått meningen med det. Men tydligen ska granen fungera som nåt sorts härbärge för julklappar som man sedan betalar av under jan, feb, mars.... d.s.

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]