Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

det verkar som att dom ska starta upp sidan igen efter att dom flyttat servrarna så förhoppningsvis behöver jag inte göra nånting men jag avvaktar tills vidare
Har originalmotorn till den här ståendes som sköt ur sig ett tändstift med gängor och allt i våras. Den motorn ska helrenoveras i vinter :)
blir inget mera köpa "bra att ha" om den ska bli klar nångång :)

Tack vare en hjälpsam herre som jobbar på volvo har jag nu fått reda på min bils riktiga födelsedatum, den rullade ut från fabriken 1988-10-28 :D
Fick även en lista på alla tidigare ägare och lite annan skojig information som att den aldrig blivit inlämnad för garantireparationer och att den gick som leasingbil på Axel Davidson bil (heter visst liljas nu för tiden) som ny :)

Knepigt nog gillade inte vida mitt VINnummer då det blir error :???:
Fått hem ett fint brev efter ännu ett traderafynd :)
Bild

Bild

30 spänn för en försäljningsbroschyr till min bil tyckte jag inte var så jättedyrt när den dessutom var i fint skick. Tydligen så ska GLT 16V ha ett 66Ah batteri :roll:

Och en bild på min fina oljetrycksmätare också :lol:
Bild

Och sist men inte minst så var jag och handlade idag. Slog igen dörren och vindrutan sprack över halva rutan sen börjar startmotorn hoppa ur startkransen :roll:
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 75
B30a i en 740?

hur fasligt är det med regg efteråt? […]

Carplay trådlöst?

"2025 XC60 hade trådlös CarPlay&qu[…]

740 som krånglar