Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

uuno_san skrev:Min XC60 hoppade oxå över till Lev.status 2 precis, såg att leveransveckan blev framflyttad med en vecka! :D
Såg nu att min flyttats från v.6 till v.4 också, sen skall där iofs monteras drag hos ÅF, men det kan inte ta många dagar. :D
Helt klart så tar statusen glädjeskutt ibland :D Vår V60 T4 R-Design aut. med ber. lev. v 06 är nu helt plötsligt klar (steg 6). Leveransveckan ändrades till 02! En hjulklapp från Volvo :lol:
Beställde en V60, D5, AWD, R-design i mitten på november. leverans V8 :(
Fortfarande i status 1....
Kan vara en dum fråga, men hur ser ni statusen på era bilar från fabrik nu när sidan för status är nere? Köpt mig en v60 D5 awd r-design också i mitten av november, handlaren sa först till jul, sen flyttade han fram och sa till slutet av januari början av februari, men om du Stoffe får vänta till V8 så ser det inte så ljust ut för mig heller ;)
MrJonte skrev:Kan vara en dum fråga, men hur ser ni statusen på era bilar från fabrik nu när sidan för status är nere? Köpt mig en v60 D5 awd r-design också i mitten av november, handlaren sa först till jul, sen flyttade han fram och sa till slutet av januari början av februari, men om du Stoffe får vänta till V8 så ser det inte så ljust ut för mig heller ;)
Kom du in så du kunde kolla hur statusen var på din bil?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 45

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]