Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Visst är det :) Och klart det kommer hända mer. Sitter för tillfället och tittar mot sommarhjul.. Triton kanske skulle göra sig på S70in..?

Bild

/Ticken
Användarvisningsbild
av Anders E
Triton är en helt ok fälg men absoluta favoriten på S70 är Comet.
Användarvisningsbild
av Ticken
Ja, comet är också satans fina! Men dom finns ju inte i 18".. Sen är ju frågan om 17 räcker.. Tänker bara lite så att vill man verkligen ha 17.. När man kan ha 18? :lol:

/Ticken
Användarvisningsbild
av Ticken
Grymt att se triton på en S70, lite lättare att bestämma sig nu. Är din bil sänkt något på bilderna?

/Ticken
Användarvisningsbild
av Tofulus
Ticken skrev:Grymt att se triton på en S70, lite lättare att bestämma sig nu. Är din bil sänkt något på bilderna?

/Ticken
Tar mig friheten att svara på den. Från garaget.org: Chassi: Bilstein Sport och H&R fjädrar.

Sedan så skulle jag sätta min röst för comet, fast triton är inte fy skam det heller :)
av JE Jr
Ja de stämmer! Har kapat bakfjädrarna ett halvvarv sen bilderna togs för jag tycker den var lite hög bak. Tror kanske den hade varit lite lägre med vanliga stötdämpare. Bilstein:arna är ju av typen högtrycksgas och de trycker upp bilen något. Ska du ha Triton så rekommenderar jag som sagt 215/40R18 fram, tycker det blir lite väl dålig svängradie såsom det är nu med 225.
Användarvisningsbild
av Ticken
Kanonbra info! Tack! Tanken är att köra H&R 30mm sänkfjädrar och orginaldämpare. Även om jag anser att det är lite väl lite, så får man väl också se till det praktiska..

/TIcken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Det är förvånansvärt må[…]

Hörs ljudet inne i kupén under kö[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]