Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TomasL
Håller med ovan "postare" är dock inte lika säker som honom att det är den som ÄR kass :wink:
men det är dock inte inte helt ovanligt att dom pumparna går sönder så jag kan sträcka mig till att det troligen är den som är kass.
Användarvisningsbild
av helgonet1
Pickels skrev:Säkringen hel!
Satt ett relä där också, får kolla det under morgondagen.

mvh
Testa och byt säkring ändå!! Hade samma problem som du, tittade på säkringen och den "såg" hel ut men bytte iallafall och gissa vad?? Nu fungerar det. Bara ett litet tips värt att kolla. :D
Användarvisningsbild
av Erico
helgonet1 skrev:

mvh
Testa och byt säkring ändå!! Hade samma problem som du, tittade på säkringen och den "såg" hel ut men bytte iallafall och gissa vad?? Nu fungerar det. Bara ett litet tips värt att kolla. :D
Har samma problem. Nån som direkt vet vilken säkring det är?
Användarvisningsbild
av helgonet1
Erico skrev:
helgonet1 skrev:

mvh
Har samma problem. Nån som direkt vet vilken säkring det är?
På min bil är det nr 16 i motorutrymmet men vet ej om det är samma på din bil men det står på insidan av säkringslocket lr i bilens bruksanvisning.
C70 T5 cab 2001 med startproblem

[/quote] [quote=Filipgroon post_id=<a href=&quo[…]

Blev ganska mycket tjockare :x Kanske ä[…]

Nästa elbil från Volvo?

Han sa nåt om ”den smartaste Volvon hi[…]

Packbox fræmre på vevaxel

Hej! Tænker byta kamrem/V.P på min V60[…]