Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av johanandreas
LordVader skrev:
Mccartney skrev:Nu har den gått från status 5 till 7 bara på en dag. Kommer den att komma till ÅF redan nästa vecka kanske?

Någon som har koll på hur långt tid det tar från status 7 till leverans till ÅF?
Nästan samma för mig! Från status 2 till 7 på två dagar!! :mrgreen:

Den ultimata julklappen närmar sig :lol:
Har du fått något levbesked?
av Mccartney
Det låter kanon, jag kommer nog inta få min förren ett par veckor in i Januari. Har en del saker som ÅF ska sätta på.

johanandreas hur mycket har din åf satt på extra saker på din bil?
av johanandreas
Mccartney skrev:Det låter kanon, jag kommer nog inta få min förren ett par veckor in i Januari. Har en del saker som ÅF ska sätta på.

Bara avtagbart drag. Men min ÅF visade mycket god vilja för enligt Volvo så skulle inte min bil dykt upp hos dem föränn den 28 dec, därför var den inte inplanerad tidsmässigt än på ett tag men det är ju snart jul så de skulle fixa det ändå :) .
av Mccartney
johanandreas skrev:
Mccartney skrev:Det låter kanon, jag kommer nog inta få min förren ett par veckor in i Januari. Har en del saker som ÅF ska sätta på.

Bara avtagbart drag. Men min ÅF visade mycket god vilja för enligt Volvo så skulle inte min bil dykt upp hos dem föränn den 28 dec, därför var den inte inplanerad tidsmässigt än på ett tag men det är ju snart jul så de skulle fixa det ändå :) .
Ok jag ska ha på fastdrag, tröskeldekorer, vinge, toning, backkamera, samt skydd på kofångaren bak. Så min lär väl ta lite längre tid antar jag.

Sedan sa min ÅF att folk på verkstan ska ha semester mellan nyår och tretton helgen. så man får väl se när den dyker upp.

Men Grattis till din!!! En riktigt fin julklapp låter det som!!
av johanandreas
Mccartney skrev:
johanandreas skrev:

Ok jag ska ha på fastdrag, tröskeldekorer, vinge, toning, backkamera, samt skydd på kofångaren bak. Så min lär väl ta lite längre tid antar jag.

Sedan sa min ÅF att folk på verkstan ska ha semester mellan nyår och tretton helgen. så man får väl se när den dyker upp.

Men Grattis till din!!! En riktigt fin julklapp låter det som!!
Vinge och toning är beställt från fabrik på min. Tycker det låter som att du får en rätt grym bil, värt att vänta lite då...
God Jul
av johanandreas
Mccartney skrev:Vad för utrustning har du på din bil johanandreas?
D5, automat, summum, driversupport, hgv-paket 2, Hi-tech paket, avtagbart drag, vinge, cross avenuepanel + 18 tummare

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]