- tis 12 sep 2006, 21:45
Någon som vet hur man kan koppla ur bältesvarnaren i en S80?
Volvo V70 2.5 -99
Moderator: Moderatorer
eslund skrev:Alltså det är ditt livs billigaste försäkring, att använda bilbältet samt, det är en skyldighet , inte bara för dig utan för alla andra som åker i din bil, du ska vara förbilden så att de också använder sig utav bilbältet...så jag tycker du skall defenitivt använda bilbältet oavsett vad...samt tar bara nån sekund att ha på och om den är obekväm så ta ovan remmen under axeln...Loner skrev:Är det lampan eller ljudet eller båda du vill ha bort?Ljudet.. Irriterande som bara den... Lampan hade iofs inte gjort något det heller...
/L
Frigge skrev:Ljudet går att förändra genom USA programvara,dock försvinner det inte helt men det blir bättre. Alternativet är ju att alltid använda bältet![]()
Jag behöver ingen bältespåminnare via bilen,mina barn påpekar det så snällt så :lol:
/Fredrik
G-kraft skrev:Alltså det är ditt livs billigaste försäkring, att använda bilbältet samt, det är en skyldighet , inte bara för dig utan för alla andra som åker i din bil, du ska vara förbilden så att de också använder sig utav bilbältet...så jag tycker du skall defenitivt använda bilbältet oavsett vad...samt tar bara nån sekund att ha på och om den är obekväm så ta ovan remmen under axeln...Var påstod jag att jag inte använder bilbälte?? Kan ju finnas andra anledningar till att man inte vill ha plinget..
Loner skrev:Om ni stör er så mycket på plinget, plocka bort summern...Var sitter den?
Tror också att det är den vita och brun[…]
Har batterierna varit fulladdade? Och vad har det […]