NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Krumiluren
Hej Jag har köpt en Volvo V50 2007 inporterad från Tyskland, och dom verkar inte ha som vi i utrustningspaket.
Jag har som i Tyskland heter Level 2 på min V50 2007.
Någon som vet vad det innehåller och kanske har någon bra länk till någon sida som förklarar mer vad som ingår i Level 2...

Tack,.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Krumiluren skrev:Hej Jag har köpt en Volvo V50 2007 inporterad från Tyskland, och dom verkar inte ha som vi i utrustningspaket.
Jag har som i Tyskland heter Level 2 på min V50 2007.
Någon som vet vad det innehåller och kanske har någon bra länk till någon sida som förklarar mer vad som ingår i Level 2...
Är det bensin eller diesel?
Användarvisningsbild
av StringerBell
Då har du inget behov av bränslevärmare i alla fall. Det är ju annars på dieslar det som brukar fattas på importerade Volvo-dieslar, vilket inte är så praktiskt under vintern.
av Krumiluren
????????????? Det var frågan om vad utrustningspaketet Level2 från Tyskland innehåller inte om bensinvärmare, och föresten menar du bara för jag åker bensin så ska jag frysa i kupen på vintern och inte behöver bensinvärmare eller?
Användarvisningsbild
av StringerBell
Krumiluren skrev:????????????? Det var frågan om vad utrustningspaketet Level2 från Tyskland innehåller inte om bensinvärmare, och föresten menar du bara för jag åker bensin så ska jag frysa i kupen på vintern och inte behöver bensinvärmare eller?
Förlåt att jag svarade
Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]

D4 VEA dricker olja

Hur har det gått för dig?