Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Jag beställde min den 29 april och fick leverans den 21 juni. Från början stod den dock leveranslagd en vecka senare.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag beställde en V60 för ca 5 veckor sedan. Den gick från steg 2 till 5 på ett par dagar. Står prel lev vecka 52 fortfarande, trots att den dök upp hos ÅF förra veckan!
av Mccartney
Nu har den gått från status 5 till 7 bara på en dag. Kommer den att komma till ÅF redan nästa vecka kanske?

Någon som har koll på hur långt tid det tar från status 7 till leverans till ÅF?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Från steg 2 till att bilen stod hos ÅF tog bara nån vecka för min V60. Så det är verkligen inte omöjligt att din bil dyker upp snart! Kolla med ÅF så vet dom exakt datum!
Användarvisningsbild
av LordVader
Mccartney skrev:Nu har den gått från status 5 till 7 bara på en dag. Kommer den att komma till ÅF redan nästa vecka kanske?

Någon som har koll på hur långt tid det tar från status 7 till leverans till ÅF?
Nästan samma för mig! Från status 2 till 7 på två dagar!! :mrgreen:

Den ultimata julklappen närmar sig :lol:
av johanandreas
johanandreas skrev:
johanandreas skrev:verkar bara vara min som fortfarande står kvar på nivå 2.. :(
Status 5.
Status 7.
Någon som vet hur lång tid det tar innan den är hos åf.?
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]