Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hansandreasson
Där kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Jag har faktiskt samma problem men ännu inte tagit tag i det riktigt. Får du info om hur du får grafik på plats så hör av dig.
av sored
Hej, jag är ny på forumet. Dock min sjätte Volvo.
Var hittar jag denna uppdaterade fil med fartkameror så jag kan ladda in i min helt nya bil. :D
Anders
Användarvisningsbild
av apersson850
Bitmappen, som ska innehålla en ikon i storleken 22*22 (samma som Garmin kör med) importeras inte som en särskild fil. När man går in och väljer vilken ikon man vill ha var det tänkt att den som skickas med fartkamerafilen också skulle visas i listan. Men Volvo har en bugg där. I bästa fall visas den som en svart ikon, en ikon som du dock kan välja och sen syns den på kartan. I sämsta fall (detta beror på vilken mjukvaruversion du har i din navigator) kan du varken se eller välja den. Eller så ser du en svart ikon, men den låter sig inte väljas.
Användarvisningsbild
av apersson850
Jo, där finns, men när jag provade var det många kameror här i närheten som inte var med. Jag hittade en annan fil någonstans, där dessa var med, men så var den å andra sidan inte uppdaterad med några kameror som faktiskt tagits bort. Men bättre ett pip för mycket än för litet.
Jag har filerna själv nu. Hör av dig om du vill ha.

Det där med att bränslepumpen går […]

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]

Skift oljebeholder. Det er kjent feil på ven[…]