Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tsylverberg
Hej,

Har försökt med olika sorters minnen och får det inte att fungera med reproduktionen av mp3:or. Har inte särskilt många inlagda och de ligger i en struktur som är ok enligt reglerna. Har försökt med Transcend 8gb, Transcend 4gb (JetFlash Serierna) samt Sandisk USB Cruzer 16gb utan att få det att fungera med någon förutom att den drar igång och spelar och sedan fryser.

Vad har ni använt (märken samt storlekar) och fått att fungera?

Tack på förhand!
Användarvisningsbild
av Camel
Välkommen till forumet!
I min bil V70II My11 med HP använder jag "Kingston DataTraveller112" 16 GB, fungerar finfint.
Har också provat "Sandisk Cruzer" 16gb men det fungerade inte. Troligen pga av U3-programmet som ligger på stickan som en extra partition. Men om man tar bort det borde även Sandisk fungera.
Camel skrev:Välkommen till forumet!
I min bil V70II My11 med HP använder jag "Kingston DataTraveller112" 16 GB, fungerar finfint.
Har också provat "Sandisk Cruzer" 16gb men det fungerade inte. Troligen pga av U3-programmet som ligger på stickan som en extra partition. Men om man tar bort det borde även Sandisk fungera.
Ska köpa ett sådant och testa i så fall, har haft maximal otur och börjar tro att det är något otroligt buggigt med Volvos implementation av mp3
tsylverberg skrev:
Camel skrev:Välkommen till forumet!
Ska köpa ett sådant och testa i så fall, har haft maximal otur och börjar tro att det är något otroligt buggigt med Volvos implementation av mp3
Behöver man lägga allt i roten eller går det att ha kataloger etc med så stort minne?
Användarvisningsbild
av Camel
Jag har mappar för både artist och album (2 nivåer), det fungerar.
av matsén
Jag kör med SanDisk Cruzer Blade 16 GB för rimliga pengar från bl a kjell.com.
Mest för designen, totala längden är ca 4 ggr själva USB kontaktens längd = sticker inte ut så mycket att det behövs någon förlängningskabel.
Funkar klockers med bibliotek och allt , åtminstonde i MY11's HP stereo.

//PM
Varvtalsmätare Volvo 240 -88

Nu är problemet löst. Varvräknaren […]

Volvo 240 klocka

Nu är problemet löst. Det som händ[…]

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jp[…]

Hade en Golf 3 en gång i tiden och den gick […]