Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hayah
Ja eller problem och problem är det väl inte egentligen.

För en dryg vecka sen rök högtalarna i min bil (som fortfarande står stilla pga motorn) då det tog slut mellan mig och min pojkvän och han ansåg sig ha bättre nytta av dom.

Så nu sitter jag här med ett par dåliga högtalare som man knappt kan spela med och ett par 6,9 or som förhoppningsvis fungerar och man kan montera i hatthyllan. Men vadå det blir väl inget bra ljud nog?! :p
Allra helst hade jag haft suveränt bra ljud som man kan spela med lite bas i och spela HÖGT och det ändå låter bra. :D

Men nu innan Vallåkra är det ju ingen idé att köpa in nya högtalare så jag min stackare får köra runt med mina dåliga högtalare fram sen när bilen är igång.

Nån liten snäll sak som lust att låna ut/skänka ett par högtalare till lilla mig? ;) :roll:
Användarvisningsbild
av Loner
Vad är det för dimension på dem till en 740 då?

/L
Användarvisningsbild
av Hilmer
Visst är det tråkigt, man personligen ser jag inte detta som nåt direkt problem :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av Hayah
*Hoppar och skuttar*

För det första har min bil ÄNTLIGEN kommit igång igen och kommer småköras nu i en vecka ungefär.

För det andra har jag fått tillbaka högtalarna från exet då hans block sprack och den bilen hamnade på skroten och den nya bilen hade bra ljud. ;)
Användarvisningsbild
av Hayah
Ja det lär det bli, iaf så länge man har råd att tanka. ;)
Youtube-tråden

Nya praktiska tips för hemmamekaren :-D htt[…]

Om du kör lite, säljer din bil, och bara[…]

Det ser ut som om du har materialbortfall på[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det så men på någ[…]