Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Enzo
Steff 99 skrev:Både bilar o hus behövs bytas , bilar oftare , så jag tycker att signalen att stereon börjar bli gammal är toppen då är det dags att byta bil.
Vilken lycka både ny bil och stereo... :twisted:
Precis, jag tycker att 3-4 år får stereon i bilen hålla. Jag upplever den inte som särskilt föråldrad faktiskt. Jag har inte ens DAB, men det går visst att uppgradera till det :D
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Enzo skrev:
Steff 99 skrev:Både bilar o hus behövs bytas , bilar oftare , så jag tycker att signalen att stereon börjar bli gammal är toppen då är det dags att byta bil.
Vilken lycka både ny bil och stereo... :twisted:
Precis, jag tycker att 3-4 år får stereon i bilen hålla ?:-/ . Jag upplever den inte som särskilt föråldrad faktiskt. Jag har inte ens DAB, men det går visst att uppgradera till det :D
Ok 3-4 år för stereon, och sedan då om steron inte håller längre ?:-/ Jag tycker att en V70/XC70 D5 har mycket att ge även efter 3-4 år och tror att den kommer att rulla mycket längre än så.

Som problemet med den kassa mottagningen, Det var ju ett icke-problem innan, hade bara varit att ploppa i en ny huvudenhet med kanonmottagning. Men vad gör man nu? Hopps att volvo ska komma med en fix ?:-/
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]

Där ska bara vara ett dimbakljus så n&a[…]