Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Efter lite påtryckningar så kommer dom första gryniga mobilbilderna på nyköpet. En S70 -00 :D Känns som ett hyfsat kliv uppåt med tanke på att man åkt 740 & 940 tidigare. Får väl erkänna att jag kommer sakna känslan lite när allt knarrar och knackar när man drar på.
Hur som helst.. Ac, farthållare, automatlåda osv osv. Jag är nöjd! :D :D :D
Får återkomma med lite riktiga bilder senare, vi får se dessa som en liten förhandtitt ;-//

Framifrån.
Bild

Inredning.
Bild

Orginalstereo & automatlåda.
Bild

Mätarställning.
Bild

/Ticken
av 2444ever
Nu ser man ju inte så mycket, men den ser fin ut.
Inte så kaxig nu när du också har felhjulsdrift :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Nej, inte det minsta. Risken är typ rätt stor att jag åker av i första bästa kurva i vinter när jag försöker dra upp den på ställ och kommer på att det går rakt fram istället :wink: Får väl lugna ner mig lite.. :D

/Ticken
av 2444ever
Ticken skrev:Nej, inte det minsta. Risken är typ rätt stor att jag åker av i första bästa kurva i vinter när jag försöker dra upp den på ställ och kommer på att det går rakt fram istället :wink: Får väl lugna ner mig lite.. :D

/Ticken
Helt seriöst är det fortfarande min stora skräck att jag i någon kurva ska försöka rädda situationen med lite sladd, som jag gjorde några gånger i min kära 244. Sitter liksom i ryggmärgen.

Personligen kör jag faktiskt lite gubbigare med V70an, tror det är dels minskad körglädje, förutom driften då så är min lite trögväxlad, och sedan tittar jag lite fixerat på bränsleförbrukningen i färddatorn.
Men att gå så långt som att ha kvar originalstereon, nja... :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Haha men va fan! När har jag sagt att jag ska ha kvar orginalstereon??? :D :D

/Ticken
Användarvisningsbild
av Nexus
Grattis! skönt du tillslut insåg att man inte kan harva runt i gammla 740/940 hela livet :wink:
Bjöd föregående ägaren på full tank med :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Oki, men 70 mil är det ju inte mån[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter und[…]

Öppnar denna tråd för att stä[…]

På hur många bilar sitter det samma t&[…]