Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kamilenski
Han ska kanske trimma hustrun? ;)
av kekke
ja eller ha en fru som jag vill du ha det så köp det. en helt ny xc70 så 230 kuser blir det man låda
av kamilenski
kekke skrev:ja eller ha en fru som jag vill du ha det så köp det. en helt ny xc70 så 230 kuser blir det man låda

Är du en sån bra fru, eller har du en sån fru? :)
av Vodkavera
Ja ja! Skit i frun nu! :-)
Det var polestartrimmningen det var frågan om!
Men som jag förstår så är det väl investerade pengar utefter vad vissa svarat.
Får väl smyga in det vid nästa service.
Men jag måste säga att jag tycker att det är ett j-a grundtryck som standard, men det kan ju bero på vad man haft för slö bil innan.:-)

Hur som helst är jag en så länge en nöjd Volvoägare.
Förstår inte hur man kan köpa en 2,0...

/vv
Användarvisningsbild
av Anders E
Tycker du den går bra nu, vänta du bara......
av oldtimersmc
Vodkavera skrev:Ja ja! Skit i frun nu! :-)
Men jag måste säga att jag tycker att det är ett j-a grundtryck som standard, men det kan ju bero på vad man haft för slö bil innan.:-)

/vv
Lyssna på frun hon blir ruggigt dyr om hon lackar ur
och kan du trolla bort 9k så är hon antagligen korkad.
Och det är riktigt dyrt

Har trimmat det mesta jag har och det enda som jag kan säga att visst det är kul men man blir sällan nöjd utan man vill bara ha mer och mer och mer...
Eller vill du höra ... kan du lägga ut 9k så kan jag bla bla bla... samtidigt som gu känner att fan om jag ändå hade 300hkr då jävlar...
av kamilenski
oldtimersmc skrev:
Vodkavera skrev:Ja ja! Skit i frun nu! :-)

/vv
Lyssna på frun hon blir ruggigt dyr om hon lackar ur
och kan du trolla bort 9k så är hon antagligen korkad.
Och det är riktigt dyrt

Har trimmat det mesta jag har och det enda som jag kan säga att visst det är kul men man blir sällan nöjd utan man vill bara ha mer och mer och mer...
Eller vill du höra ... kan du lägga ut 9k så kan jag bla bla bla... samtidigt som gu känner att fan om jag ändå hade 300hkr då jävlar...
MAN SKA TROLLA BORT 9´ ! Annars är risken stor man ramlar över en handväska som kostade 9´! :) :) :)

Jag trollade fram en BOX för 4500 och är nöjd! Nu funderar jag på trim för 9´! Men det känns lite si o så, att lägga dessa pengar på en bil som är värd kanske 130 papp. :(

Så visst är det ok med POLESTAR ! En MAN känner dessa pengar under foten! Det säger bara "BRUUUUMMMM" och omkörningen är klar!
av AndS
Finns en nackdel med Polestar och det är att den bättre hälften nu sliter ännu hårdare på speciellt sommardäcken.
Användarvisningsbild
av Anders E
Livsglädje kan väl inte mätas i pengar?
av AndS
AndS skrev:Finns en nackdel med Polestar och det är att den bättre hälften nu sliter ännu hårdare på speciellt sommardäcken.
Editerat; Har skrivit det tidigare, men min notering är utifrån när jag visade den gula blinkande lampen som säger att antispinn arbetar och jag gjorde det på is/snö. Den bättre hälften säger då att den lampan har blinkat även på sommarens men oftast när det varit blött ute..............
Kan det vara så att vi "män" pratar om hästkrafterna medan det andra könet utnyttjar det som stallas in under huven?
Ska tillägga att under den tiden jag tävlade så blev hon erbjuden att köra tävlingsbilen, med resultatet att hon gav upp efter 5-6 försök och snygga känguruhopp.

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]