Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TomasL
Men nu är det ju årmodell -04 vi pratar om och då finns det ju inga original klarglas som passar i standardfronten.
Användarvisningsbild
av ER
TomasL skrev:Men nu är det ju årmodell -04 vi pratar om och då finns det ju inga original klarglas som passar i standardfronten.
Dock så är frågan luddig då det ej framgår S60 eller V70 i grundfrågan och ditt inlägg med bild som förtydligar inkom för sent och för långt upp på sidan när man läst innan det inlägget.
av tomsa
ER skrev:Original är ju redan "styling" då dom är klarglas, hellre dessa än spyfärdiga gråstarr som fanns till X40 fas1.
Alternativet är att byta front till R eller facelift så helt tomt är det ju inte.
00-01 är inga klarglas utan räfflade grådassiga eländen
av tomsa
ER skrev:
TomasL skrev:Men nu är det ju årmodell -04 vi pratar om och då finns det ju inga original klarglas som passar i standardfronten.
Dock så är frågan luddig då det ej framgår S60 eller V70 i grundfrågan och ditt inlägg med bild som förtydligar inkom för sent och för långt upp på sidan när man läst innan det inlägget.
Som det står i "underskriften" så gäller det en Volvo V70 2.4 -01 :roll:
Så speciellt luddig vet jag inte,lite ludd på egen slutledningsförmåga kan ju va iofs.
Att bild inte lades in från början beror helt enkelt på att fråga inte hade med utseende att göra utan om nya modellen PASSADE i gamla fronten,då tyckte jag inte att det behövdes ta med en bild efter som de finns på olika sidor där man kan handla dem.Där framgår det åxå som jag skrev att det står att de passar fram till -04 osv.
av TomasL
ER skrev:Dock så är frågan luddig då det ej framgår S60 eller V70 i grundfrågan och ditt inlägg med bild som förtydligar inkom för sent och för långt upp på sidan när man läst innan det inlägget.
Du får läsa hela tråden innan du svarar :wink:

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]

Motorvärmare

skriv in regnummer eller t.ex. ring in till Bilia […]