Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Fasen. Jag skulle haft kameran redo igårkväll. Kom faktiskt lite snöblandat som i och för sig inte täckte marken.
Nu regnar det. :(
Användarvisningsbild
av Ticken
Spöregn ute. Nu tycker jag det är dags för 5 meter snö och 120 minusgrader. Jajjemen.

/Ticken
av llesrof
Det såg ut som lite snöblandat som kom här i jönköpingstrakten idag.
av pergrein
Ja, nu snöar det här i Gällivare och vi har snart 20cm med snö nu... :D

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av gnestakalle
pergrein skrev:Ja, nu snöar det här i Gällivare och vi har snart 20cm med snö nu... :D

Mvh
Per
Hur har temperaturerna varit då?

Mvh GK
Användarvisningsbild
av Ravi
I Malmö så snöar det inte ett skit
Användarvisningsbild
av StringerBell
Jag kan aldrig minnas att Göteborg inte träffats av en enda snöflinga under hela hösten fram till en bit in i december. Inte ens vit frost på marken (även om det varit under noll).
Användarvisningsbild
av opA
Inatt kom de 5-6cm snö i Ulricehamn med omnejd ! :)

Började snöa igårkväll men trodde aldrig snön skulle lägga sig men så vaknar man och de är knallvitt ute..

Bild
Användarvisningsbild
av StringerBell
Isgata i Göteborg idag. Tog det försiktigt till Mr Cap i morse. Tänker byta till vinterdäck i morgon och hänga in sommardäcken nybehandlade och fina i förrådet. Perfekt att ha bästa lackskyddet nu när salt och elände kommer på vägarna.

Jag vill också passa på att tacka alla bilister med dubbdäck i Göteborgsområdet som med sina miljöfarliga sulor smattrat bort isbeläggningen så jag kom fram helskinnad. :)
av llesrof
Snö här också, kanske 7 centimeter. Det första man såg var en gammal tjackpundar-Mondeo som låg i diket :lol:
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 190
Framvagnsbalk Volvo 240

Att notcha ur balken lite för att ge mer […]

Konstigt elfel

Kolla om det finns några aktiva eller lagrad[…]

AC fungerar bara på en sida