Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Är det fel på mig? Jag tycker det är skönt när snön kommer...
av matzen10
Honke skrev:Är det fel på mig? Jag tycker det är skönt när snön kommer...
Ja! :mrgreen:

Närå, det är bättre med kvarliggande snö än blasket, tycker jag!
av 2444ever
llesrof skrev: Fast det slaskar tre månader om året. Där uppe i norr är det ju snö och vinter åtta månader om året. Då tar jag hellre slasket :D
llesrof skrev:Sedan jag skaffade en XC70 har jag börjat uppskatta snö på ett annat sätt :D
Nu får du ta och bestämma dig hörrö
Användarvisningsbild
av Ticken
2444ever skrev:
Ticken skrev:En smiley utdelas till den jagrullare som först lägger upp en bild i tråden på årets första snö :wink:

/Ticken
Hygglo mot oss skåningar liksom
Du kan få en smiley ändå! :D

Och så säger vi såhär. En till smiley till den jagrullare från skåne som lägger upp en snöbild först!

/Ticken
av 2444ever
Tack, blir lika glad som när man fick guldstjärna i skolan :)
av llesrof
2444ever skrev:
llesrof skrev: Fast det slaskar tre månader om året. Där uppe i norr är det ju snö och vinter åtta månader om året. Då tar jag hellre slasket :D
llesrof skrev:Sedan jag skaffade en XC70 har jag börjat uppskatta snö på ett annat sätt :D
Nu får du ta och bestämma dig hörrö
Det ena utesluter inte det andra. Jag avskyr vintern som årstid men tycker att det är kul att köra AWD i snö. Det är som med ostbågar - jag gillar att äta dom men gillar inte lukten :mrgreen:
av 2444ever
Kristallklart sa Bill :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Inte har vi någon snö i Boden iallafall. Kom regn igår och idag så jag tycker mig se att gräset blev grönt igen..

Bild

Kanske att det ligger kvar några centimeter snö i lappmarkerna sen förra veckans snöande ungefär 10-15cm hade vi där då

/Kalle
av Cicaro
Imorse fick jag vädervarning till min telefon om att det ev. ska snöa i stockholmsregionen ikväll....

Ja, blir lite ljusare då iaf men synd om rosorna som blommar och krokusarna som börjar titta upp ur rabatten :roll:
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Konstig förvinter vi har i år.

Mvh GK
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 190

Inga problem alls. hade flera olika Gen2 fälg[…]