Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av guffen
Har problem med å få dicen til å gjøre det den skal, nemlig å lese feilkoder. jeg får bare opp en side der jeg kan teste komunikasjon, led test memory, og kontakt med bilen. (Det står diagnostic application øverst på siden) Dette er ok,har kontakt med bilen men det eneste jeg kan se er batterispenningen. men hvordan går jeg videre . Har nettopp kjøpt dicen. bilen er en v70.
Användarvisningsbild
av andreas 80
Du måste ju ha VIDA också, det är där själva uppkopplingen mot bilen görs, och du får möjlighet att läsa felkoder.

Det program du kört nu är ju bara att testa så att datorn är kopplad till DICE verktyget.
av guffen
Takk for raskt svar, men hvor finner jeg riktig programvare? den cd som var med står det vida 2011a på og den fungerer tydeligvis ikke. Leste i en annen tråd om en som hadde lastet ned programvare fra en annen plass, må den kjøpes i tillegg?
Användarvisningsbild
av andreas 80
Kan inte svara vad för program man får om man köper en "kina DICE" som jag antar du gjort.
Men har du inte fått med VIDA, så har du ingen nytta av bara DICE hårdvaran.

Har läst om andra på forumet som köpt någon typ av VIDA på ebay t.ex.
av guffen
Har win.xp proffessional sp 3 på datorn så det mener jeg er ok. Men jeg får en error når jeg instalerer : install doinstall 3pp components copy ewd utility an error occurred while copying files for ewd utility vida not ok dette er muligens grunnen til at det ikke fungerer?
Når dere kobler opp dice til datorn med ekstern strømforsyning og trykker på ikon for dice , hvordan ser siden (boksen) ut ? hilken side kommer opp når dere kobler opp i bilen ? er det den samme? forventer å kunne navigere med flere valg en de som kommer opp.

har slettet alt for å legge inn på nytt, men rekner med samme resultat.

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]

Motorvärmare

skriv in regnummer eller t.ex. ring in till Bilia […]