Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buaroy
Japp.. Dicen virket fint på 02 D5. Var litt heft med DVDen som er brent på double layer DVD. Har en litt gammel dvdspiller. Lastet ned sw fra et annet sted og brukte patchen fra kina-dvd'en. Det virket fint.
Tips til andre: Den kan ikke installeres på win 64bit. Les readme-filen på dvd'en før du installerer. Dicen min klager på gammel firmware, men virker fint iallefall.
Fikk startet min diesel-varmer, så da er den nesten inntjent allerede :D
av TomasL
buaroy skrev:Dicen min klager på gammel firmware, men virker fint iallefall.
Du kan uppdatera firmwaren i din DICE med filerna ifrån volvos hemsida.
Användarvisningsbild
av buaroy
TomasL skrev:
buaroy skrev:Dicen min klager på gammel firmware, men virker fint iallefall.
Du kan uppdatera firmwaren i din DICE med filerna ifrån volvos hemsida.
Oi. Takk for tips. Det skal jeg gøre :)
av guffen
buaroy skrev:Japp.. Dicen virket fint på 02 D5. Var litt heft med DVDen som er brent på double layer DVD. Har en litt gammel dvdspiller. Lastet ned sw fra et annet sted og brukte patchen fra kina-dvd'en. Det virket fint.
Tips til andre: Den kan ikke installeres på win 64bit. Les readme-filen på dvd'en før du installerer. Dicen min klager på gammel firmware, men virker fint iallefall.
Fikk startet min diesel-varmer, så da er den nesten inntjent allerede :D
Hei!
Har problem med å instalere vida fra cd en som var med (vida 2011a) hvor lastet du ned programvaren fra ?
Användarvisningsbild
av buaroy
Greier ikke huske hvor jeg lastet den ned, men det var en torrent. Skal sjekke når jeg får slått på den pcen jeg brukte.
Ellers fikk jeg dvden til å virke med en bedre dvd-spiller som takler dual layer. Brukte Nero og kopierte cden til en ekstern harddisc. Så installerte jeg daemon-tools og "mountet" iso-fila på en virituell disk på lokaldisken (på den pcen som ikke ville lese dvden).
Mener jeg fikk flere valg på startskjermen med Vida full nedlastingen min, men har ikke forsket mer på det.

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Det låter som ett klassiskt problem med minn[…]

Jämfört olika försäkringsbola[…]