Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av frilins
Addekarlsson skrev: Klart det är en skrothög, knappt värdig att stå på skroten ens. Den borde ställas på en leråker och stå där som måltavla för irakiska scudmissiler som småfjuniga tonårspojkar försöker komma underfund med hur dom fungerar. :lol:

Hmm... Är det en sån rishög bara för en liten enkel buckla i en passagerardörr? Jä jä, skiter väl en tuffing i. Den duger gott åt mig att transportera mitt arsle i till och från jobbet iaf. :D
För nån måste ju köpa alla dessa ruckel och lägga en förmögenhet på dom, för att sen sälja dom med flera tiotusentals kronor i förlust. Hur skulel annars ni andra kunan köpa fina bilar? :P

Mvh/ Adde
Är det därför vi inte får se någon bild på bilen?!! :lol:
av Addekarlsson
frilins skrev:Är det därför vi inte får se någon bild på bilen?!! :lol:
Addekarlsson skrev:Fråga inte efter bilder, för det har jag inga. Dels har det bara regnat under tiden jag haft den, sen har jag inte prioriterat att ta kort på en bil jag inte visste om jag skulle köpa eller inte.

Men så fort jag fått hem den, så ska jag ta kort på den och lägga upp. :D
För nu vet jag ju resultatet av mitt impulstänkande om provkörning. :D
Så det så. :D
Lovar att det finns bilder i denna tråd max en timme efter att jag fått hem bilen från servicen, som jag enligt vissa (nämner inga namn :wink: ) fått gå sängvägen för att få. :lol:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av C.W.
Jo Adde...kom ihåg bogservajer eller starka kompisar.
Jaja med dagens bensinpriser är det bra att få motion och skjuta på bilen. :)
av Addekarlsson
Bogserlina? Vad är det? Går det att äta?
Assistansförsäkring heter det. :wink:

Får se om jag får hämta bilen idag i alla fall. Om inte, så är jag troligen billös from i morrn lördag...
Säljaren skulle ringa mig nu på förmmiddan och meddela om bilen var klar eller inte. Hoppas det... :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av C.W.
lycka till
*** får man hoppas på en trevlig helg då '****
:D
Användarvisningsbild
av eccy243
Addekarlsson skrev:Får se om jag får hämta bilen idag i alla fall. Om inte, så är jag troligen billös from i morrn lördag...
Mvh/ Adde
Har du fått iväg Bertonen?
Användarvisningsbild
av vetten
* raderat *

vetten
av Addekarlsson
Nu är bertonen såld, och på väg söderut. :D
I morrn (idag) kommer det bilder på en 960, som jag tyvärr inte tagit kort på ännu. Den är hämtad idag (igår), men jag hann inte med sånt, eftersom jag fick panikskruva 780 istället, för att riva ut allt som inte skulle med bilen.

Vad vetten menar med tönt önskar jag en närmare förklaring på.......

Mvh/ Adde

Nytt försök med bromsarna idag. Riktigt […]

Försökte mig på en bromsservice (t[…]

Hej Vad krävs för att montera 2005 face[…]

Inte en chans. Ända gången det ä[…]