Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Har man Ac:n på auto så har man ingen imma, oavsätt väder så varför montera på detta ??
Användarvisningsbild
av kristianmann
Steff 99 skrev:Har man Ac:n på auto så har man ingen imma, oavsätt väder så varför montera på detta ??
Ja om bilen kör. Men om man kör många korta ture i fuktigt vädar, då immar den ganska mycket kan jag säga. Skulla ochså villa se et par bildar på detta - Gärne på en svart bil uten rails. 8)

Mvh,
Kristian
Användarvisningsbild
av V9097
Jag tyckte det var snyggt! Det ger mig sköna nostalgivibbar

Jag var 15-16 år när denna typ av styling var på topp. Jag satt åtskilliga timmar och dreglade över volvokatalogen. Saker som snow cap, stripes, reflexramp, vinge på bakluckan, vindavvisare, trimtoppar till B230, stänkskydd, add-on bodykit till 740 och naturligtvis fälgar. Snälla Volvo, ge oss volvokatalogen tillbaka!
Användarvisningsbild
av VolvoB20
V9097 skrev:Jag tyckte det var snyggt! Det ger mig sköna nostalgivibbar

Jag var 15-16 år när denna typ av styling var på topp. Jag satt åtskilliga timmar och dreglade över volvokatalogen. Saker som snow cap, stripes, reflexramp, vinge på bakluckan, vindavvisare, trimtoppar till B230, stänkskydd, add-on bodykit till 740 och naturligtvis fälgar. Snälla Volvo, ge oss volvokatalogen tillbaka!
Redan på väg....den softade mysbelysning på golvet under färd är tillbaka, den var ju supercool i takchoppade amazoner med röd plysch när det begav sig.
AC problem V70 2016 D3

ECM skickar en signal till CCM när AC-knappen[…]

Monterat ett uttag för Calix batteriladdare i[…]

Däck dimensioner

Beroende på hur mycket du sänkt och hur[…]

Halvljus

Behöver inte vara en som är svagare... k[…]