Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

"Agathars limit" var väldigt bra. :-)-)
Din Techno/Trance har en egen skön stil som inte är så agressiv eller vad man ska säga som vissa låtar av andra artister kan vara.
Tyvärr tycker jag att Trance samt Techno i olika former ibland kan vara lite tråkig och intetsägande att lyssna på speciellt om det inte händer något i låten, då tycker jag iallafall att man inte lagt ner nån tid att få det bra utan bara gjort en låt lite sådär på en kafferast för att få ut nått bara.

"Ectoplasma" är förjäkla bra...
llesrof skrev:Denna kan nog vara i Fluffens smak:

Den är absolut i min smak.
Först tänkte jag att det var inte mycket att hänga i granen men lite senare lyssnade jag på några låtar till och sen var jag fast... :mrgreen:
Det bästa var ju att han fanns på Spotify så nu är det albumet på spellistan, överlag är det väldigt bra men vissa låtar tillför inte så mycket men det är bara ett fåtal.

Denna låten är rätt bra:

[youtube]Q6bhwM9-Mlk[/youtube]

Rätt lugn men det är skönt med lite omväxling.

För övrigt så är tecknade filmer så jäkla soft att sitta och titta på, såg att Ginza hade "Heavy Metal" på Blue-ray... Blir nog ett besök där sen. :D
gnestakalle skrev:Louis Armstrong är för mig kungen när det gäller bluesjazz.

Mvh GK
Frank Sinatra, eller "Frank Snattra" som han hette i Kalle Anka, fungerar fint också. Just nu när det bluegrass är dagens spellista i bilen. Det är fina saker.
llesrof skrev:
gnestakalle skrev:Louis Armstrong är för mig kungen när det gäller bluesjazz.

Mvh GK
Frank Sinatra, eller "Frank Snattra" som han hette i Kalle Anka, fungerar fint också. Just nu när det bluegrass är dagens spellista i bilen. Det är fina saker.
Då kanske du skulle gilla det här. En grupp som heter Hayseed Dixie som spelar hårdrock i bluegrass-tappning. :lol:

[youtube]cYJUywl7CFw&fmt=18[/youtube]

[youtube]7mU2lJKkQ04&fmt=18[/youtube]

/Håkan
Ytterligare en Ace of spadescover, denna är nog den sjukaste jag hört:

Annars är Union Avenue bra på att göra riktiga rockabillyversioner av gamla hits:

Tack llesrof och Fluffen för bra elektroniska tips..
Här är en klassiker till er:

/Thomas
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 31
installera dragkrok

De delar som du behöver för att montera […]

Kan inte låsa upp dragkroken