Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
exakt så jag menar fast nya går upp och är bredare i upphöjningen :)

iallafall, idag blev en dag att fira, den 11-11-11 kommer jag minnas genom att jag fyller 19, och bilen kommer minnas att den slog över.
Bild

så det slog vi på stort med nytt luftfilter, tändstift och oljefilter från skruvat. (original oljefiltret, självklart) ;)
så det får bli en riktig service nu i veckan som kommer :) olja ska även det införskaffas från mekonomen :)
Användarvisningsbild
av dahlen
paketöppning!

Bild

vad var det i det då?

Bild

självklart så ska det stå Volvo på sakerna 8) nu är det bara oljan kvar sen blir det service i helgen :)
Användarvisningsbild
av dahlen
jodu, här kostar vi på :D ska bara komma på vad jag bör köra för olja.. :)
Användarvisningsbild
av dahlen
sådär, ihelgen fick bilen sin service och blev även "winterstajlad" :roll:

filtret var dags att byta, ja :D
Bild

oljefilter på.
Bild

trodde att det satt biltema grejer i bilen innan jag började byta men satt några ngk stift och något oljefilter jag inte kommer ihåg namnet på :) men var inte feltema iaf :)

sen blev bilen vinterkittad med röda stänkskydd och billiga men ack så fula extraljus :roll: måste bara köpa relän till dom så funker det i vinter iaf :) tyckte det var dyrt med extraljus fäste. så fick offra min stötfångare med 3 hål som ändå döljs av regskylten för att spara några hundra :)

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
Haha, jo men visst. hade en burk rödfärg för mycket... :roll: haha, extraljusen och stänkskydden ryker så fort vintern är över :)
Användarvisningsbild
av dahlen
nej fy ;) finns egentligen inge värre än extraljus. hade aldrig fått tanken att montera om dom inte hade varit så billiga som jag fick dessa för ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15
En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen!

Problemet ser nu ut att vara löst, vad jag ha[…]

Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]