Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TotanTotan
OK, bra. Är det säkert med kortbetalningar över mobilen?
Användarvisningsbild
av Severin
Har du aldrig köpt via market?
Jag gör som så att jag har Swedbank och använder mig av E-kort och sätter bara upp den summan jag ska handla för men jag skulle inte tro att telefonen är osäkrare än vad din dator är
Användarvisningsbild
av TotanTotan
Har det ju via payson och paypal mm. så det ska väl inte vara någon skillnad. Antar att sådana här betalningssidor också ska vara säkra som via datan. Dags att handla för första gången då via mobilen. Tack för hjälpen. /Clas
Användarvisningsbild
av TotanTotan
Gjorde så, betalade via hemsidan och inom 5 minuter var den inladdad i telefonen. Fungerar perfekt, tack för tipset! /Clas
av matzen10
Men jag har inga idéer om varför datumet för inlägg blev konstigt..?? 1 januari står det.
Å andra sidan kan jag börja plocka bort julstakarna...hehe..
Eller om jag kanske varit i koma 1 månads tid ungefär, och därmed sluppit julfrusserierna, man kan ju alltid hoppas ;-). //matzn
av Cicaro
vetten skrev:"waze" är en gratis navigationsapp som man kan dela kartuppdateringar och varningar som ex. poliskontroller, trafikolyckor osv och allt bygger på att man själv är delaktig och rapporterar in till programmet.
Waze har ersatt min GPS i princip helt... Underbart att kunna se trafikstockningar och skit framför sig innan man kommer fram... Tog mig med hjälp av waze från värmdö till solna via östermalm på ca 40 minuter i rusningstrafik(tar ca 30 mitt i natten)

:-)
av matzen10
Nu har Handelsbanken uppdaterat sin Androidversion. Nyheter:

* Betala räkningar (obs! mottagare måste redan vara inlagd i ditt konto; alltså via datorn. Du kan inte lägga till ny mottagare via telefonen alltså. Samma teknik när det gäller överföring till annan person). I appen finns ett scannerprogram som du använder så du slipper skriva det långa OCR-numret.

* Se kommande betalningar.

* Se och godkänna e-fakturor.

Så nu är det bara att vänta på mobilt BankID så är HSB 100% med i matchen :-).

/M10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag […]

Dubbelmassesvänghjul

Någon som vet huruvida min V70 2.5T B5254T6 […]

Elpriset

Vattenfall, 2020 ………… […]