- tor 17 nov 2011, 17:57
Alla rattar för P2 (00-07) passar fysiskt vad jag vet 3 som 4-eker. Elektroniken måste flyttas över från äldre till nyare ratt då signalring, rattknappar inte är identiska mellan dom olika canbus systemena.
Med V70 blir det av naturliga skäl dyrare då knappar och ring måste köpas på skrot tex medans det på S60 kan flyttas över.
Knallpåsen är det bara hoppas det duker upp på tex tradera, blocket osv då ny är dyr och vad jag vet inte släpps lös av Volvo utan dom vill byta åt dig men med sunt förnuft kan man fixa själv OM man hittar den dvs då dom inte växer på träd direkt.
Kan starkt rekommendera sportkringlan modell 07 med aluinlägg då den är betydligt skönare än original och med R alt 03 eller om det var 04 påsen med järnmärket så ser det inte helt off ut på äldre bilars inredning heller.
Att få ratt från V70 II att fungera i äldre bil har jag aldrig hört talas om.
Med V70 blir det av naturliga skäl dyrare då knappar och ring måste köpas på skrot tex medans det på S60 kan flyttas över.
Knallpåsen är det bara hoppas det duker upp på tex tradera, blocket osv då ny är dyr och vad jag vet inte släpps lös av Volvo utan dom vill byta åt dig men med sunt förnuft kan man fixa själv OM man hittar den dvs då dom inte växer på träd direkt.
Kan starkt rekommendera sportkringlan modell 07 med aluinlägg då den är betydligt skönare än original och med R alt 03 eller om det var 04 påsen med järnmärket så ser det inte helt off ut på äldre bilars inredning heller.
Att få ratt från V70 II att fungera i äldre bil har jag aldrig hört talas om.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
- By Ikke