Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nilaya
Bild

Det är sträckan från relät till pump jag måste kolla med multimeter, skall även kolla upp jordpunkten.
Användarvisningsbild
av Nilaya
Startad!!!!

Var startspärren som krånglade. Men nu har jag kommit förbi den!

Dock så ville jag inte köra motorn för länge, ville bara se att den startade. Har ingen kylarslang osv. Nu börjar det roliga :lol:

Har ett videoklipp som vi tog med polarens Iphone, men gmail ligger nere atm så kan ej ladda upp det.
Användarvisningsbild
av Nilaya
Nightmare89 skrev::D :D :D helvete nu måste vi få en film på den å bilder!!! nu när du fått den att starta.. :twisted:
Ett mindre filmklipp kommer ikväll, lr så fort Gmail fått tummen ur röven :)

Mitt sd kort i mobilen är trasigt och jag hittar inte min digitalkamera, men skall se om jag kan låna polarens kamera och ta lite kort i veckan
Användarvisningsbild
av Nexus
detta har jag missat. Grymt jobb du gör med bygga din egen bil som du vill ha den. Jag är imponerad :-)-)
Användarvisningsbild
av Nilaya
Nexus skrev:detta har jag missat. Grymt jobb du gör med bygga din egen bil som du vill ha den. Jag är imponerad :-)-)
Tack! Ja det är verkligen roligt. Speciellt när det händer saker! Har haft massor med bakslag, men nu börjar det ordna upp sig :)

Stort tack för alla kommentarer, uppskattas verkligen!
Användarvisningsbild
av Nilaya
Dieselsmurfe skrev:Njuh njuh njuh njuh njuh njuh vromm ------------> Vråål!
Mer vröl blire snart. Ska meka som en tok i helgen =)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
B30a i en 740?

hur fasligt är det med regg efteråt? […]

Carplay trådlöst?

"2025 XC60 hade trådlös CarPlay&qu[…]

740 som krånglar