Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

päpplet skrev:Om du tittar längst ner i grupp 8 hittar du volvos gröna häften för bensinvärmaren du har om du kan tycka det är intressant :wink:
http://www.240.se/service/
tackar :)

Fyfan va kul. Hinner få ur bilen ur garaget och sedan smäller ena slangen till servon sönder. Kul, eller så inte.
Dieselsmurfe skrev:Dyker det bara upp problem för dig med din DKW?
Jadu. Man kan ju börja fundera. Blir felsökning under helgen i mitt andra hem (som är garaget ;)) Tro att antinge så är det elfläkten som har sagt sitt, kablaget till den eller så är det kan ju kanske termostaten ha nåt med detta att göra. Men vi ser ju till helgen. :)
Uppdatering 10/11-11
Nu får ni en till uppdatering för idag.. :) Beställt lite grejs till bilen som lär dyka upp nästa veckan måndag/tisdag nångång.
Sen så kom jag på ensak. Vet inte hur många av er som läste min 740 tråd? Men iallafall så ska jag använda den där makapären som jag köpte åt bucklorna på denna för att se om det fungerar.

Sen så tänkte jag höra med er ifall ni vill att jag ska skriva upp vart jag tar mina saker ifrån samt totalkostnaden på allt jag har gjort sedan inköpet av bilen? :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där ett[…]

Tänkte bara dubbelkolla om generator remmen h[…]

Vilket märke var speedparts fläkt nu n&a[…]

Volvo som inte startar.