Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Soft Beige är snyggast!

Gillar inte det randiga alls. Så mitt val var mellan mörkgrått eller ljust.

Om det är en tjänstebil skulle jag aldrig tveka!

Min ser fortfarande ut som ny efter 10 månader och 1500 mil (och 3 barn!)

Kräver dock en impregnering som ny och förarstolen minst 1gg/per år.

Bild
Trevlig att du valt dessa alternativ. Själv har jag Ice Vit 614 samt mörkgrå läder G100. Valde sommar Mantus 18" samt vinter segin 17". Trivs med den vita färgen samt den mörkare inredningen, men smak ska man aldrig diskutera. Till sist önskar jag dig mycket glädje med din nya bil.
Biltoken skrev:Soft Beige är snyggast!

Gillar inte det randiga alls. Så mitt val var mellan mörkgrått eller ljust.
Edit: Vad har du impregnerat med?

Fast randigt blir det inte, ser ut så här i konfiguratorn:

Bild
Senast redigerad av 1 RFL, redigerad totalt 0 gånger.
RFL, kan du inte få softbeige ratt och knopp, hade varit pricken över i-et tycker jag!

/Martin
MartinS skrev:RFL, kan du inte få softbeige ratt och knopp, hade varit pricken över i-et tycker jag!

/Martin
Svart ratt är ett måste av praktiska skäl, men jag håller med om det estestiska :)
RFL skrev:
MartinS skrev:RFL, kan du inte få softbeige ratt och knopp, hade varit pricken över i-et tycker jag!

/Martin
Svart ratt är ett måste av praktiska skäl, men jag håller med om det estestiska :)
Edit: Testade i konfiguratorn, det gick inte ens..
Impregnerade min förra XC60 med Leathermasters impregnering som finns på MIO. Helt OK.

Det senaste köpte jag dock på LIDL. Konstigt nog gav det medlet ett bättre skydd trots att det kostade 1/10-del så mycket.

Blev dock en halare yta som definitivt stöter bort smuts som tappat godis, halvätna äpplen mm som barnen lämnar kvar i baksätet.

Har inte heller några som helst problem med blåjeans.

Båda bilarna behandlades fr o m dag 1.

Nu har jag större problem att hålla den ljusa plasten i inredningen ren.

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.