Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja änsålänge har vi nog ingen snö någonstans i landet :roll: Gissa om man är less på allt regn som pågått i mer eller mindre 2 månader, om allt kommit som snö hade vi nog haft ett par meter.. Men de har iallafall lovat 1-2 minusgrader i veckan..

/Kalle
Användarvisningsbild
av Ticken
En smiley utdelas till den jagrullare som först lägger upp en bild i tråden på årets första snö :wink:

/Ticken
av 2444ever
Ticken skrev:En smiley utdelas till den jagrullare som först lägger upp en bild i tråden på årets första snö :wink:

/Ticken
Hygglo mot oss skåningar liksom
Användarvisningsbild
av SvenB
Det är väl det enda ni skåningar har som nackdel av att slippa snö eller åtminstone få snö sent.
av 2444ever
Well, när det är nollgradigt, blåsigt, regnigt och mörkt så längtar man en hel del efter några minus och snö.
Användarvisningsbild
av opA
Ja hellre bo längre norrut där de faktiskt kommer snö än att bara få slasken som dom får i skåne :D
av llesrof
opA skrev:Ja hellre bo längre norrut där de faktiskt kommer snö än att bara få slasken som dom får i skåne :D
Fast det slaskar tre månader om året. Där uppe i norr är det ju snö och vinter åtta månader om året. Då tar jag hellre slasket :D
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
håller med llesrof! här nere mao skurup kan man ju fälla ner cabben i slutet på mars o behöver ej hissa upp den förrens i oktober = lång cruizing säsong he he!!

8)
av rd350
Nämn inte elendet så kanske vi slipper det! Vintern 87-88 körde jag 125a hela vintern varje dag med få undantag och jag var f-n så gnällig mot snö redan då så då kan det inte ha varit så mycket av den varan... Vilka vintrar har varit milda? Alla ska alltid rada upp de jävligaste i stil med 78-79 när ingen kunde visa sig ute på ett halvår! Jag vill veta vilka som varit riktigt "goa" med ett par plus-grader o dimma!
av llesrof
Sedan jag skaffade en XC70 har jag börjat uppskatta snö på ett annat sätt :D
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 190

Inga problem alls. hade flera olika Gen2 fälg[…]

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling