Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oldtimersmc
Omek skrev:Du vet bäst!

Lycka till!

Jag känner många på Helmia så va snäll (och ärlig) med dem!
Men för fan!
Nu går jag och lägger mig skall upp 0530
av Omek
oldtimersmc skrev:
Omek skrev:Du vet bäst!

Lycka till!

Jag känner många på Helmia så va snäll (och ärlig) med dem!
Men för fan!
Nu går jag och lägger mig skall upp 0530
Sov gott.
av Provocative
oldtimersmc skrev:Han e lite snabb i skydd av anonymiteten att bli dum denne omek (överallt).
Är du ledig i morgon em? Jag jobbar fm och har en del att fixa på MC-klubben men om du pm:ar ditt nummer så lovar jag att jag ringer och kan jag hjälpa till så gör jag det gratis, dock inte kransbyte men om så skulle vara fallet så kommer vi överens på en "ölbacksnivå" med garanti.
Pelle
Tack för erbjudandet. Men jag vet både vart jag ska leta och även hur man byter om det skulle behövas.
Mitt porblem var nog att jag blundade för det uppenbara :P
av oldtimersmc
Provocative skrev:
oldtimersmc skrev:Han e lite snabb i skydd av anonymiteten att bli dum denne omek (överallt).
Är du ledig i morgon em? Jag jobbar fm och har en del att fixa på MC-klubben men om du pm:ar ditt nummer så lovar jag att jag ringer och kan jag hjälpa till så gör jag det gratis, dock inte kransbyte men om så skulle vara fallet så kommer vi överens på en "ölbacksnivå" med garanti.
Pelle
Tack för erbjudandet. Men jag vet både vart jag ska leta och även hur man byter om det skulle behövas.
Mitt porblem var nog att jag blundade för det uppenbara :P
God morgon!
Ok sånt händer, kan vara bra att få sina misstankar bekräftade av någon annan så det är ju inte så konstigt.
Nu så drar jag till jobbet :D

Lyfter en gammal tråd då det nu eventu[…]

Tinol löste du felet?

Transmissionsolja till M66

Det jag med säkerhet vet är att det st&a[…]

Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&ari[…]