Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
erikn skrev:Jag är en butter och bitter jävel så jag har inga vänner...
Och det står till höger var jag bor.
Då har du postat i fel kategori. Då är det inte reservdelar du behöver eller felsökningshjälp med någon volvomodell som täcks här.
Då blir det att posta i en annan forumsdel. Du får prova under köpes.. eller säljes. Möjligen kanske det går att fixa en efterlysning.
av Gelis
*pettson* skrev:
erikn skrev:Jag är en butter och bitter jävel så jag har inga vänner...
Och det står till höger var jag bor.
Då har du postat i fel kategori. Då är det inte reservdelar du behöver eller felsökningshjälp med någon volvomodell som täcks här.
Då blir det att posta i en annan forumsdel. Du får prova under köpes.. eller säljes. Möjligen kanske det går att fixa en efterlysning.

Hahahaha underhållning på hög nivå från er båda :D :D
Användarvisningsbild
av ÄRRet
erikn skrev:
*pettson* skrev:Ingen skrot jobbar gratis. Och i princip får dom heller inte nåt sålt till dom pengarna.
-
Så om du tar dej i kragen och besöker en bilskrot med självplock,
Det där är faktiskt ett problem. Alla skrotar som finns i närheten av mig har inte självplock. Det finns en tråd här där man kan ange självplocksskrotar. Den närmaste jag såg låg typ 10 mil från mig, men jag kan ju ha fel. Jag skulle gärna besöka självplock, men tyvärr finns ingen att besöka.
Vart är problemet? Jag har drygt 8 mil till Biltema men om jag vill handla där så åker jag dit. Om jag vill ha solbränna i januari får jag ju åka till Afrika (eller närmsta solarium) . Man kan inte begära att allt man vill ha finns på Konsum kvarteret bort...
Användarvisningsbild
av erikn
Allbildelar håller till i Gladökvarn. De säljer bara över disk, vad jag vet.
Nästa elbil från Volvo?

Ser ju väldigt rätt ut med Volvo slä[…]

Löste sig med kardanen och jag har byggt mig […]

Xenon D3S

Jag har haft dessa i min V60 i 4 år nu, j[…]

Tack! Till boxen där ECUn sitter? Klart det k[…]